Be kategorijos

Popamokinio užimtumo stovykla

Spalio 19-23 dienomis progimnazijoje veikė popamokinio mokinių užimtumo stovykla.

Mokykla yra viena svarbiausių socializacijos institucijų vaikų gyvenime, todėl ugdymo įstaiga tampa  ta aplinka, kurioje vaikas įsitraukia į pozityvių socialinių santykių kūrimą.  Progimnazijos  mokytojai to siekia  organizuodami projektus, kurie padeda į veiklą įtraukti vis daugiau mokinių iš kuo įvairesnių socialinių grupių. Statistikos duomenys rodo, kad, mažėjant vaikų užimtumui, pastebimai didėja jų nusikalstamumas, todėl yra aktualu kuo dažniau ir įvairiau organizuoti vaikų poilsį ir užimtumą.

Organizuojant turiningą  vaikų užimtumą šioje stovykloje vaikams buvo pasiūlytos įdomios,  prasmingos, įkvepiančios ir  kūrybines bei komunikavimo kompetencijas formuojančios veiklos.  Po pamokų mokiniai dalyvavo socialinių įgūdžių užsiėmimuose, susipažino su saugia ir sveika gyvensena, sportavo, dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse, meniniuose užsiėmimuose, stebėjo ekologinę situaciją gimtajame mieste ir rajone, žaidė stalo žaidimus. Kiekvieną dieną organizuoti vis nauji užsiėmimai neleido stovyklautojams nuobodžiauti.  Muzikos mokytoja, ugdymo karjerai konsultantė G. Gudonienė organizavo mokinių asmeninės pažangos tikslų ir uždavinių formulavimo praktikumą, progimnazijos bibliotekos darbuotoja R. Grinienė supažindino stovyklautojus su mokyklos bibliotekos veiklomis, naujausia literatūra. Technologijų mokytojas  K. Misiūnas organizavo meninio medžio drožinėjimo užsiėmimą, matematikos mokytoja V. Danienė stovyklautojus mokė „kvilingo“ technikos, mokytojai padedant vaikai mokėsi rišti „sodus“,  dailės mokytoja R.Suchockienė  organizavo vilnos vėlimo pamokėles. Fizinio ugdymo mokytoja A. Čatrauskaitė ir anglų k. mokytoja Ž. Barbaravičienė suorganizavo vaikų išvyką į Kernavę, kur mokiniai turėjo galimybę ilsėtis gamtoje, atlikti įvairias sveikatinimo užduotis. Šios mokytojos mokė vaikus pozityvaus komunikavimo kasdieninėse stovyklos veiklose: valgant pavakarius, žiūrint filmus, atliekant grupines užduotis, žaidžiant žaidimus. Stovyklautojai galėjo save išbandyti režisierių ir aktorių vaidmenyse – sukurtas filmukas apie gyvenimą mokykloje. Filmas paviešintas progimnazijos  socialinėje paskyroje „Facebook“.

Stovyklos veiklas vainikavo orientacinis žaidimas „Lobių paieška“, kuris iš vaikų pareikalavo ypatingo „susiklausymo“, veiksmų darnumo, planavimo ir bendradarbiavimo įgūdžių. Visos mokinių pastangos atsipirko su kaupu, kai surasto lobio dalis teko kiekvienam šio žaidimo dalyviui. Stovyklos organizatoriai nuoširdžiai tiki, kad kiekvienas stovyklautojas surado didžiausią lobį – pažinimo, kūrybiškumo,  bendravimo gebėjimus ir patirtis.

Stovyklos vadovė R. Suchockienė
Ugdymo karjerai konsultantė G. Gudonienė


Sekite mus Facebook